Ervaart jouw organisatie een spagaat in servicegraad?

Slaagt jouw organisatie er in om te voldoen aan de verwachtingen van je klanten?
Een greep uit de verwachtingen van klanten vandaag de dag;

hoe vaak zeg jij hierop “ja”?

  • Kunnen je klanten 24/7 een servicemonteur plannen, via het kanaal van hun voorkeur, en voor jou procesefficiënt?  
  • Lukt het je klanten op de hoogte te brengen én houden van de status van de complete service aanvraag?
  • Kén je je klanten en bied je hen, ondanks hun groeiend aantal, altijd een persoonlijke service en klantervaring aan? 
  • Heb jij al de overstap gemaakt van reactieve naar proactieve service, middels de inzet van bijvoorbeeld AI?

Is het antwoord ‘nee’? Dan ervaart ook jouw organisatie een spagaat in servicegraad en voldoe je meestal niet aan de verwachtingen van je klant. Hoe je uit die moeilijke positie komt? Door je serviceprocessen te verbeteren, je onderliggende systemen hiervoor klaar te stomen en daarmee de service ervaring van je klanten te verhogen.

Meer weten over de next steps die je kunt zetten om je servicegraad te verbeteren? Lees de blog

Schrijf je in voor de roundtable

Wat: roundtable ‘de spagaat in servicegraad’
Wanneer: dinsdag 22 november van 10.30u tot 14.00u
Waar: Microsoft, Evert van de Beekstraat 354, Schiphol

Op de agenda:

  • introductie – Steven Vlaanderen Oldenzeel, Microsoft
  • demo Holosuite – Microsoft’s nieuwe digitale klantervaring in het Customer Experience Center
  • presentatie ‘In welke spagaat in servicegraad staat de markt?’ – Ron Bisschop
  • verdiepingsslag rondom volgende topics – omnichannel intake, communicatie & 360 graden klantbeeld, van reactieve naar proactieve service
  • lunch

Download de onepager met meer info over de roundtable.

*Deze roundtable is gericht op (potentiële) klanten, we behouden ons dan ook het recht om je aanmelding te schrappen als je niet tot bovenstaande groep behoort.

Dit event is afgelopen.